Search This Blog

Tuesday, May 11, 2010

i wanna live as efficient as i can

8 comments:

Anonymous said...

comel. hehe.

Anonymous said...

Consider it as ur much needed exercise..

-badakbiru-

Anonymous said...

good idea!!! but..

to worry bout your efficiency is one thing, but isnt walking good for your health? werent u the dip shit who wanted to go on a diet? helloo..walking = exercising.

hence:
1) the formula for efficiency in path IS also known as 'time saved = time gained'; BUT...

2) if walking for extra 3.5 seconds is good for your health, then, what the heck??? rite?

*disclaimer:
cutting down 3.5 seconds is good though if ur having stomach ache...

(just my 25.8 cents)

Amirul Al Hafiz said...

lately, i kinda realize that you love to express your feelin using pictures rather than talkin like before this? one of ur changes in life?

redza minhat said...

dear anonymous, i pay the gym monthly. so the time saved can be used to be at the gym. simple solution without trying.

and yes. i havent got time to write a lot lately.

i will write soon.

:)

Anonymous said...

Hahaha!!! OMG, I actually did similar drawing. calculating the masa it takes from my workstation to the washroom. I also timed, potentially, how many seconds I could save had there been lesser doors that I have to go through, or even if they make a more efficient layout of the office.

But I think my drawing nicer. It's in color :)

p/s: I was just bored. not crazy.

-algae-

Mya said...

OMG! yes. serious. supercute!

Andartu Timbuktu said...

You'll die looking like Einstein.