Search This Blog

Friday, August 14, 2009

khutbah jumaat

gua pelik dowh.
apesal orang kasi khutbah dekat masjid jamek dengan masjid setiawangsa dengan masjid dekat chang lun dengan masjid dekat batu pahat sama je bunyik dia?

apesal diorang takleh chill chill?
barulah gua boleh rasa diorang ni friendly and approachable.
gua tengok rukun khutbah takde plak cakap kena cakap style macam tu.
gua rasa gua kena attack lah...
gua rasa macam high stake sangat... intense dowh...

------

tapi lu bukan biasa tidur ke masa khutbah?

------

betul jugak.

5 comments:

Andartu Timbuktu said...

Ahhhh...so this was what lead you to come up with Privatising Religion..

Not a bad idea.. :D If you're serious..we can talk about it.

Afifah said...

post yg bodoh! perlu ker, tulis...

Emma Halos said...

ntah kenapa mendengar khutbah di batu pahat??

nurul... said...

haha.. my hometown!!changlun.. hehe..

=)

Anonymous said...

well , i ask you, did you pay him for the khutbah??? like you said, do not diss people,